გაკვეთილის გეგმა


                                                  



                                                      გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:
თამარ მეიშვილი    37001037943
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი:  X კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა : 13 მოსწავლე
გაკვეთილის თემა: სამკუთხედების მსგავსების ნიშნები.
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა სამკუთხედების მსგავსების ნიშნების გამოყენებით შეძლონ მსგავსი ფიგურების ერთმანეთთან დაკავშირება და პრაქტიკაში გამოიყენონ გაკვეთილზე ამოცანების ამოხსნის დროს.



აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო



1
მოსწავლეებს გავაცნობ გაკვეთილის თემას და მიზნებს. ასევე შევახსენებ შეფასების კრიტერიუმებს.
ვერბალური მიმოხილვა
მთელი კლასი
გაკვეთილის მიზნები, შეფასების კრიტერიუმები ამობეჭდილი სახით.
3წთ


2
წინარე ცოდნის გაღვივების მიზნით მოსწავლეებს შევახსნებ მსგავს ფიგურათა თვისებებს  და ასევე შევახსნებ სამკუთხედის ტოლობის ნიშნებს.
რა გახსოვთ ფიგურათა მსგავსების შესახებ? powerpoint  -ით მომზადებული პრეზენტაცია სამკუთხედის მსგავსებისა და სახეების შესახებ.   გავიხსენოთ გასულ წლებში ნასწავლი სამკუთხედის ტოლობის ნიშნები. ვაძლევ განმავითარებელ შეფასებას.


კითხვა პასუხი


მთელი კლასი


დაფა, ცარცი. კომპიუტერი, პროექტორი.


 6წთ

3
ვასაბუთებ სამკუთხედის მსგავსების სამივე ნიშანს მოსწავლეთა წინარე ცოდნასთან კავშირით.
Powerpoint_ში მომზადებული პრეზენტაცია, სავარჯიშოებისა და სამკუთხედის მსგავსების ნიშნების გამოყენებით.




ვერბალური ახსნა. კითხვა პასუხი.
მთელი კლასი
დაფა,ცარცი,
სახელმძღვანელო.კომპიუტერი, პროექტორი.
8წთ


4

რამოდენიმე მოსწავლეს ვახსნევინებ შესაბამის ამოცანებს. მაგ: გვ223 N10  N15
გვ 224 N20. ვაძლევ განმავითარებელ შეფასებას.



პრაქტიკული მუშაობა


მთელი კლასი


დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო, ფლიფჩარტზე წინასწარ დამზადებული პრაქტიკული ამოცანა. (დანართი 6)


10 წთ



5

კლასს ვყოფ 4 ჯგუფად და თითოეულ ჯგუფს ვურიგებ, შესაბამისად ოთხ სხვადასხვა ამოცანას.  ვიყენებ Powerpoint-ით გამზადებული ოთხივე ჯგუფის სავარჯიშოს.


ჯგუფური მუშაობა


მუშაობა ჯგუფებში


ფლიფჩარტი, მარკერი.  კომპიუტერი, პროექტორი.



 10წთ


6

ვაკეთებთ პრეზენტაციას ჯგუფური მუშაობის შემდეგ.



პრეზენტაცია


მთელი კლასი

ფლიფჩარტი , მარკერი


5წთ


7


მოსწავლეებს ვაძლევ შესაბამის შეფასებას, ვაძლევ საშინაო დავალებას სკოლის სახელმძღვანელოდან და გაკვეთილის ბოლოს ავსენებ  გასასვლელ ბილეთებს.





შეჯამება
გასასვლელი ბილეთები


მთელი კლასი

დაფა,ცარცი, სახელმძღვანელო

3წთ



გაკვეთილის ბოლოს ესგ მისაღწევი შედეგი:
მათ.X.11მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა  ზომებისა და ობიექტთა მანძილების მოძებნა. მათ.X.12. მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე გეომეტრიული კვლევა და გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას.

ხელმოწერა:                                                                                 თარიღი:

4 комментария: