გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:
თამარ მეიშვილი
37001037943
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/ კლასი: X კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა : 13 მოსწავლე
გაკვეთილის თემა: სამკუთხედების მსგავსების ნიშნები.
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა სამკუთხედების მსგავსების
ნიშნების გამოყენებით შეძლონ მსგავსი ფიგურების ერთმანეთთან დაკავშირება და პრაქტიკაში
გამოიყენონ გაკვეთილზე ამოცანების ამოხსნის დროს.
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
1
|
მოსწავლეებს გავაცნობ
გაკვეთილის თემას და მიზნებს. ასევე შევახსენებ შეფასების კრიტერიუმებს.
|
ვერბალური მიმოხილვა
|
მთელი კლასი
|
გაკვეთილის მიზნები,
შეფასების კრიტერიუმები ამობეჭდილი სახით.
|
3წთ
|
2
|
წინარე ცოდნის
გაღვივების მიზნით მოსწავლეებს შევახსნებ მსგავს ფიგურათა თვისებებს და ასევე შევახსნებ სამკუთხედის ტოლობის ნიშნებს.
რა გახსოვთ ფიგურათა
მსგავსების შესახებ? powerpoint -ით
მომზადებული პრეზენტაცია სამკუთხედის მსგავსებისა და სახეების შესახებ. გავიხსენოთ გასულ წლებში ნასწავლი სამკუთხედის
ტოლობის ნიშნები. ვაძლევ განმავითარებელ შეფასებას.
|
კითხვა პასუხი
|
მთელი კლასი
|
დაფა, ცარცი.
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
6წთ
|
3
|
ვასაბუთებ სამკუთხედის
მსგავსების სამივე ნიშანს მოსწავლეთა წინარე ცოდნასთან კავშირით.
Powerpoint_ში მომზადებული
პრეზენტაცია, სავარჯიშოებისა და სამკუთხედის მსგავსების ნიშნების გამოყენებით.
|
ვერბალური ახსნა.
კითხვა პასუხი.
|
მთელი კლასი
|
დაფა,ცარცი,
სახელმძღვანელო.კომპიუტერი,
პროექტორი.
|
8წთ
|
4
|
რამოდენიმე მოსწავლეს
ვახსნევინებ შესაბამის ამოცანებს. მაგ: გვ223 N10 N15
გვ 224 N20. ვაძლევ
განმავითარებელ შეფასებას.
|
პრაქტიკული მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
დაფა, ცარცი,
სახელმძღვანელო, ფლიფჩარტზე წინასწარ დამზადებული პრაქტიკული ამოცანა. (დანართი
6)
|
10 წთ
|
5
|
კლასს ვყოფ 4
ჯგუფად და თითოეულ ჯგუფს ვურიგებ, შესაბამისად ოთხ სხვადასხვა ამოცანას. ვიყენებ Powerpoint-ით
გამზადებული ოთხივე ჯგუფის სავარჯიშოს.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
მუშაობა ჯგუფებში
|
ფლიფჩარტი, მარკერი. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
10წთ
|
6
|
ვაკეთებთ პრეზენტაციას
ჯგუფური მუშაობის შემდეგ.
|
პრეზენტაცია
|
მთელი კლასი
|
ფლიფჩარტი , მარკერი
|
5წთ
|
7
|
მოსწავლეებს ვაძლევ
შესაბამის შეფასებას, ვაძლევ საშინაო დავალებას სკოლის სახელმძღვანელოდან და გაკვეთილის
ბოლოს ავსენებ გასასვლელ ბილეთებს.
|
შეჯამება
გასასვლელი ბილეთები
|
მთელი კლასი
|
დაფა,ცარცი, სახელმძღვანელო
|
3წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს ესგ მისაღწევი შედეგი:
მათ.X.11მოსწავლეს შეუძლია ობიექტთა ზომებისა და ობიექტთა მანძილების მოძებნა. მათ.X.12. მოსწავლეს შეუძლია სიბრტყეზე
გეომეტრიული კვლევა და გამოყენება გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნისას.
ხელმოწერა:
თარიღი:
momewona
ОтветитьУдалитьგამარჯობა თამუნა
ОтветитьУдалитьგაგიმარჯოთ
Удалитьტამარ რას შვები?
ОтветитьУдалить