გაკვეთილში
ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმები
|
დაბალი (1-4ქ)
|
საშუალო
(5-6ქ)
|
კარგი
(7-8ქ)
|
საუკეთესო
( 9-10ქ)
|
აქტიური მონაწილეობა
|
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს საკლასო მსჯელობას.
|
დამაჯერებლად და ქტიურად მსჯელობა
|
საერტოდ არ იყენებს არგუმენტებს აქტიურად
|
იშვიათად, მაგრამ მაინც მსჯელობს
|
ხშირად მსჯელობს აქტიურად
|
გაკვეთილის დროს საუბრობს დამაჯერებლად და აქტიურად მსჯელობს.
|
გაკვეთილის მსვლელობისას იყენებს პიტერატურულ ტერმინოლოგიას
|
საერთოდ არ იყენებს
|
იშვიათად, მაგრამ მაინც იყენებს ლიტერატურულ ტერმინებს.
|
ხშირად იყენებს ლიტერატურულ ტერმინებს.
|
გაკვეთილის მსვლელობისას საჭიროებისამებრ იყენებს ლიტერატურულ ტერმინებს.
|
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით,კორექტულია
და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას.
|
ჯგუფური მუშაობის წესები
ჯგუფური მუშაობის წესები
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
ჯგუფური მუშაობისათვის საჭიროა ყველამ ერთმანეთს დავეხმაროთ და გავამხნევოთ.
აქტიურად მოვუსმინოთ ერთმანეთს და სხვისი მოსაზრება გავიზიაროთ.
აზრი გამართულად და ლოგიკურად ჩამოვაყალიბოთ.
სწორად გავაანალიზოთ დავალების
მიზანი.
დავიცვათ ჯგუფური მუშაობისათვის განსაზღვრული დრო.
|
კრიტერიუმები
|
საშუალოდ
|
კარგად
|
ძალიან კარგად
|
ჯგუფის ყველა წევრს შეაქვს თავისი წვლილი
|
|||
ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს
|
|||
ჯგუფი პასუხობს
შეკითხვებს
|
|||
ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ
|
|||
დავალების შემოქმედებითად და გასაგებად წარმოდგენა
|
|||
ჯგუფი აკონტროლებს დროს
|
შეფასების სქემა
პრეზენტაციისათვის
კრიტერიუმები
|
1-4
არადამაკმაყოფი-
ლებელი
|
5-6
დამაკმაყოფილე-ბელი
|
7-8
კარგი
|
9-10
ძალიან კარგი
|
საინტერესო შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული
|
მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა,
რაც მას ეფექტურს ხდის
|
პრობლემის
გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
არ არის წარმოდგენილი გადაჭრების გზები
|
ნაწილობრივ არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
|
არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
|
სრულად არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
|
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები
|
თემა ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები
ნათელი და გასაგებია
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთი და იგივეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით.
|
დასკვნა
|
არ არის წარმოდგენილი
|
დასკვნები
გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურად და კარგად არის ჩამოყალიბებული, თუმცა მცირედი ხარვეზით
|
ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებულ ი და ორიგანულია
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
არ იყენებს
|
იყენებს მწირად
|
უმეტესად იყენებს
|
იყენებს სრულად
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
არ აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ნაწილობრივ აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
უმეტესად აქვს
აუდიტორიასთა ნ კონტაქტი
|
სრულად აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
პასუხი აუდიტორიის შეკითხვაზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა.
|
პასუხი არ არის გამართული
|
თითქმის ყველა
კითხვას პასუხობს
|
პასუხობს ყველა კითხვას
|
დროის ლიმიტის
დაცვა
|
საერთოდ ვერ იცავს დროის ლიმიტს
|
ნაწილობრივ იცავს დროის ლიმიტს
|
უმეტესად იცავს დროის ლიმიტს
|
სრულად იცავს დროის ლიმიტს
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий