შეფასების რუბრიკა








    გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმები
დაბალი    (1-4ქ)
საშუალო
(5-6ქ)
კარგი
(7-8ქ)
საუკეთესო
( 9-10ქ)
აქტიური მონაწილეობა
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს
ხშირად მონაწილეობს
ყოველთვის მონაწილეობს
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს საკლასო მსჯელობას.
დამაჯერებლად და ქტიურად მსჯელობა
საერტოდ არ იყენებს არგუმენტებს აქტიურად
იშვიათად, მაგრამ მაინც მსჯელობს
ხშირად მსჯელობს აქტიურად
გაკვეთილის დროს საუბრობს დამაჯერებლად და აქტიურად მსჯელობს.
გაკვეთილის მსვლელობისას იყენებს პიტერატურულ ტერმინოლოგიას
საერთოდ არ იყენებს
იშვიათად, მაგრამ მაინც იყენებს ლიტერატურულ ტერმინებს.
ხშირად იყენებს ლიტერატურულ ტერმინებს.
გაკვეთილის მსვლელობისას საჭიროებისამებრ იყენებს ლიტერატურულ ტერმინებს.
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით,კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას.



    ჯგუფური მუშაობის წესები

ჯგუფური მუშაობის წესები
1.

2.

3.

4.

5.
ჯგუფური მუშაობისათვის საჭიროა ყველამ ერთმანეთს დავეხმაროთ და გავამხნევოთ.

აქტიურად მოვუსმინოთ ერთმანეთს და სხვისი მოსაზრება გავიზიაროთ.

აზრი გამართულად და ლოგიკურად ჩამოვაყალიბოთ.

სწორად გავაანალიზოთ დავალების  მიზანი.

დავიცვათ ჯგუფური მუშაობისათვის განსაზღვრული დრო.





       ჯგუფის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
საშუალოდ
კარგად
ძალიან კარგად
ჯგუფის ყველა წევრს შეაქვს თავისი წვლილი



ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს



 ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს



ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ



დავალების შემოქმედებითად და გასაგებად წარმოდგენა



ჯგუფი აკონტროლებს დროს



                        














           შეფასების    სქემა    პრეზენტაციისათვის

კრიტერიუმები
   1-4
არადამაკმაყოფი-
ლებელი
  5-6
დამაკმაყოფილე-ბელი
  7-8
    კარგი
    9-10
ძალიან კარგი
საინტერესო  შესავალი
ტრაფარეტული და უინტერესოა
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
საინტერესოდ არის მოწოდებული
მოძიებული აქვს დამატებითი   მასალა,   რაც მას  ეფექტურს  ხდის
პრობლემის  გადაჭრის  გზების შეთავაზება
არ არის წარმოდგენილი გადაჭრების გზები
ნაწილობრივ არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
სრულად არის წარმოდგენილი გადაჭრის გზები
თემის  გასაგებად  წარმოდგენა
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს
ლოგიკურად არის აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები
თემა ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
  საუბარი
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთი და იგივეს
გამართული და გასაგებია
გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით.
  დასკვნა
არ არის წარმოდგენილი
დასკვნები  გაუმართავი და ულოგიკოა
ლოგიკურად და კარგად არის ჩამოყალიბებული, თუმცა მცირედი  ხარვეზით
ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებულ ი  და  ორიგანულია
თვალსაჩინოების გამოყენება
არ იყენებს
იყენებს მწირად
უმეტესად იყენებს
იყენებს სრულად
აუდიტორიასთან კონტაქტი
არ აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
ნაწილობრივ აქვს აუდიტორიასთან  კონტაქტი
უმეტესად აქვს  აუდიტორიასთა ნ კონტაქტი
სრულად აქვს აუდიტორიასთან კონტაქტი
პასუხი აუდიტორიის შეკითხვაზე
უჭირს პასუხის გაცემა.
პასუხი არ არის გამართული
თითქმის  ყველა კითხვას  პასუხობს
პასუხობს ყველა კითხვას
დროის  ლიმიტის დაცვა
საერთოდ ვერ იცავს დროის ლიმიტს
ნაწილობრივ იცავს დროის ლიმიტს
უმეტესად იცავს დროის ლიმიტს
სრულად იცავს დროის ლიმიტს

Комментариев нет:

Отправить комментарий